HIK-Consulting Serwis
RĘKOJMIA / GWARANCJA
Zakupione urządzenia podlegają bezpłatnym naprawom w okresie obowiązywania rękojmi (opcjonalnie - gwarancji). Dokumentem uprawniającym do bezpłatnych napraw w okresie rękojmi / gwarancji jest faktura wystawiona przez HIK-CONSULTING, lub oddzielna Karta Gwarancyjna, oraz nienaruszone plomby (nalepki) zabezpieczające przed nieautoryzowanym otwarciem przyrządu lub dostępem do procedur kalibracyjnych.
W przypadku urządzeń zakupionych poza granicami Polski istnieje możliwość skorzystania z bezpłatnych napraw świadczonych przez Serwis HIK-CONSULTING. W tym celu należy zgłosić do SERWISU HIK-CONSULTING fakt zakupu przyrządu w terminie do 60 dni od daty zakupu, podając typ urządzenia i numer seryjny, co po potwierdzeniu przez producenta pozwala na przeniesienie uprawnień rękojmi (gwarancji) na teren Polski. W innych przypadkach naprawy mogą być dokonywane przez AUTORYZOWANY SERWIS HIK-CONSULTING odpłatnie, bez utraty gwarancji producenta (kontynuacja w okresie gwarancyjnym).
Dla wielu urządzeń istnieje możliwość odpłatnego (opcjonalnego) przedłużenia okresu gwarancji. Przedłużenie Gwarancji można wykupić w momencie zakupu sprzętu, lub w czasie trwania okresu gwarancji (dotyczy to wybranych urządzeń).
UWAGA: niektóre laboratoria dokonują wyłącznie oceny (wzorcowania) bez wprowadzania regulacji przyrządu gdy jest to potrzebne.
W przypadku potrzeby uzyskania pomocy dotyczącej konfiguracji, użytkowania, rozszerzenia funkcjonalności, lub uaktualnień posiadanych urządzeń prosimy o kontakt e-mailowy (z wykorzystaniem załączonego formularza).
Prosimy o ustalenie z naszym Działem Serwisu terminu wysyłki przyrządów i wykonania kalibracji.